Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Panou cu buzunare
Set dispozitive pentru vizualizarea campului electromagnetic
Planificarea activitatilor zilnice
Set 8 clopotei, metal
Burete de sters marker
Echer de 45° pentru tabla scolara
Set de resorturi din otel
Abac multifunctional
Scripete triplu
Recunoaste si intelege emotiile
Joc de logica STEM - Super labirintul
Butelie gaz butan CFH 419ml
Anemometru digital
Sectiunea celulei plantei
Turnul fractiilor - fractii, zecimale si procente
Model de plan inclinat cu unghi variabil
Anemometru de mana digital
Furtun din cauciuc natural
Saltea gimnastica 200x100x10cm
Bobine coaxiale pentru evidentierea fenomenului de inductie
Vehicul actionat cu energie solara, model functional
Culturi - Jocul memoriei
Joc educativ Notiuni Matematice - HURICCOUNT
Ciclul de viata al Viermelui de matase
Multimetru pentru Ecologie
Matematica clasa a VI-a Vol.II - Secretul lui Euclid
Set trasare cifre cu bilute
Set tactil - Litere
Set cerc coordonare
Marker tabla alba set 4 culori
Marile descoperiri geografice (sec XV-XVII)
pH-metru digital
Adunare - Scadere distractiva
Pachet Matematica Gimnaziu
Bagheta ebonita
Lectii interactive de matematica vol. 4
Binoclu Atom 12x25
Alimentatia sanatoasa
Set didactic de 6 corpuri geometrice transparente
Sa protejam Planeta: Economisirea Apei
Primul meu microscop
Patron pentru Bec Bunsen cu robinet reglare - 230g
Multimetru digital pentru elevi
Jocuri Logice 1
Scrie codul si Artie Max va desena
Creta colorata fara praf
Tabla inmultirii din lemn
Prima mea lectie de circulatie
Cercuri Magnetice cu fractii
Minge baschet Prosper
Modele de schelete din muchii
Maxi-Memory Tactil - Natura 





















Recenzii
There are no reviews yet