Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Cuburi cu litere
Microscop Rainbow 2L PLUS Orange
Harta fizica a lumii
Hidrostatica - trusa completa
Modelul atomic Bohr
Joc de fractii - Sa realizam un intreg
Turnul fractiilor - Clasic
Pereche de bobine de inductie
Termometru de perete pentru interior / exterior XXL, din plastic, 38 x 6.4cm, alb
Comportament cuvenit: Scoala
Invatam inmultirea numerelor in joaca
Set 100 lamele pentru microscop
Cele 12 semintii ale lui Israel in Canaan (sec XIII–XII i. Hr.)
Adjectivul (2) / Interjectia
Inmultirea - pentru tabla magnetica
Trusa de electricitate pentru elevi
Matematica clasa a III-a Vol.III
Statele membre O.N.U.
Matematica clasa a II-a, Vol. I
Joc logic - Forme geometrice, culori, marimi 





















Recenzii
There are no reviews yet