Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Table universale pentru figuri geometrice plane
Trusa de instrumente geometrice Magnetice pentru tabla - din lemn reciclat
Termometru cu alcool
Perie uz general
Pachet Matematica Gimnaziu
Jocuri Logice 1
Tors uman 85 cm
Set educativ Energie regenerabila
Model molar inferior cu radacina
Ceasornic pentru elevi 11 cm
Termometru digital
Separare si reciclare
Anemometru digital
Microtom manual
Inmultirea - pentru tabla magnetica
GEOGRAFIKA - Romania interactiva
Motor cu ardere interna in patru timpi Benzina
Spatula dubla din otel inoxidabil
Modelul atomic Bohr
Forme geometrice din plastic 




















Recenzii
There are no reviews yet