Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Vase comunicante cu tuburi capilare
Unde traiesc animalele
Joc de memorie senzorial cu texturi diferite
Suport universal pentru cartonase
Inceputurile Romei antice
Trusa optica laser, refractia luminii in lichide
Joc domino cu propozitii
Multimetru pentru Ecologie
Circuite electrice elemente de baza
Statie meteo
Termometru cu alcool
De unde provin alimentele
Cilindri Arhimede
Ochelari pentru mixarea culorilor
Modelul atomic Bohr
Uter cu boli
GEOGRAFIKA - Romania interactiva
Minge fobal Evolution FIFA IMS quality
Rezerva hartie 100 x 70 cm flipchart
Termometru de laborator
Coarda de sarit cu animalute
Tors uman Deluxe - 24 parti
Cantar electronic 5000g
Locuri celebre - Jocul memoriei 





















Recenzii
There are no reviews yet