Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Placinta fractiilor
Notiuni Matematice - HurriCount Mathitude
Animale - Jocul memoriei
Set de joaca EURO bancnote si monede - magnetice
Set 352 jetoane numerice multicolor
Literatura universala in secolul al XX-lea
Secvente - Zaro si Nita 2
Microscop Rainbow 2L Amethyst
Productie - Nita si Zaro 1
Joc de logica - Mental Blox
Spirala ADN - model mare
Bec Bunsen standard cu robinet reglare
Scurte povestiri in imagini 1
Recunoaste si intelege emotiile
Corespondenta dintre litere si sunete / Componentele circumstantiale (2)
Solutionarea Conflictelor: La Scoala
Dispozitiv pentru demonstrarea conductibilitatii termice a metalelor 





















Recenzii
There are no reviews yet