Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Clema ajustabila cu 2 degete
Agitator magnetic cu incalzire 5 litri/ 600W
Clema Hoffman
Pachet Excelenta Matematica
Trusa de disectie 7 piese
Sistemul zecimal, cuburi in baza 10, set pentru clasa
Presiunea aerului - trusa completa
Lame bisturiu nr. 21, 10 buc.
Dispozitiv pentru demonstrarea dilatatiei termice lineare a metalelor
Set corpuri geometrice / forme desfasurate
Prima mea lectie de circulatie
Oglinda concava
Mulaj Ureche umana marire 4x
Magnet Potcoava gigantic
Schelet uman in marime naturala
Para pipetare cu 3 supape
Cum se fabrica? 





















Recenzii
There are no reviews yet