Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Set crocodili cu cablu 10buc
Para pipetare cu 3 supape
Balanta de precizie 1200g
Set purificarea apei
Mulaj inima
Clema Mohr
America de sud. Harta fizico-geografica si a principalelor resurse naturale de subsol si America de sud. Harta politica
Set pentru determinarea centrului de greutate
Pachet reumplere reactivi - VISOCOLOR® SCHOOL
Abac demonstrativ cu cuburi demontabile, pana la 100
Microscop monocular portabil DUO-SCOPE
Abac cu bile, lemn, 130x56 cm
Discul optic al lui Newton
Marionete cu doua fete - Emotii
Futur immediat. Futur immediat dans le passe. Passe immediat/ Passe compose avec "avoir" et-"etre"
Tabla inmultirii din lemn
Culturi - Jocul memoriei 





















Recenzii
There are no reviews yet