Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Trusa de bare colorate
Roata operatiilor matematice
Mulaj tors uman
Statie meteorologica scolara
Dintii - modele gigant
Microscop optic Stereo pentru elevi
Jucarie de perete CROCODIL
Hidrostatica - trusa completa
Primul meu microscop
Trusa fractii - magnetic
Electroscop demonstrativ tip Braun
Straturile padurilor
Bloc de rezistente in serie
Separare si reciclare
Panou cu buzunare
Determinarea pozitiei
Stativ eprubete - metal
Lectii interactive de matematica vol. 3
Set 12 pensete colorate
Echer Magnetic de 45° pentru tabla scolara
Alimente sanatoase - magnetice
Pluviometru cu suport
Ciclul vietii la albina
Microscop digital portabil Zoomy™ 2.0
Set puzzle familiile lumii 




















Recenzii
There are no reviews yet