Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Vase comunicante cu tuburi capilare
Circuite electrice elemente de baza
Dinamica aliantelor militare in timpul primului razboi mondial (1914-918)
Balanta pentru numere, mic
Prima mea lectie de circulatie
Pacea Westfalica
Australia si Oceania. Harta fizico-geografica, politica si a principalelor resurse naturale
Set pahare pentru masurare
Orientul antic (mileniul III-I i.Hr.)
Cantar electronic 5000g
Secvente - ordine naturala
Buzunare transparente A4
Luxmetru Digital
Encefal -din 5 parti- cu detalii
Multimetru pentru Ecologie
Dezvoltarea economica a Romaniei interbelice (1919-1938)
Clema ajustabila cu 2 degete
Set de logica pentru scoala 





















Recenzii
There are no reviews yet