Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Set educativ Energie regenerabila
Busola in carcasa plastic
Europa dupa Congresul de la Viena
Adjectivul (2) / Interjectia
Grecia antica
Banc optic - pentru elevi
Barometru
Comportamentul corect: Toleranta si Cooperare
Set puzzle familiile lumii
Asocieri logice
Pereche de conductoare
Model inima - cu pompa
Razboaiele din Grecia antica si imperiul lui Alexandru cel Mare
Para pipetare cu 3 supape
Ecran de proiectie 150 x 150 cm
Rapoarte si proportii/Numere intregi (duo)
Minge fotbal RETRO 60
Termometru de perete pentru interior / exterior XXL, din plastic, 38 x 6.4cm, alb
Cilindri gradati din plastic - 7 buc
Joc logic - Numere si cantitati
Ceasornic pentru copii
Schelet miniatura
Trusa geometrie pentru tabla scolara III, Re-Plastic°
Locuri celebre - Jocul memoriei 





















Recenzii
There are no reviews yet