Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Arzator cu gaz pentru laborator
Microscop Discovery Femto Polar cu camera de 3 Mpx
Joc domino cu propozitii
Termometru de laborator
De unde provin alimentele
Cercuri Magnetice cu fractii
Bec Bunsen standard cu robinet reglare
Set de resorturi din otel
Cauta culorile!
Palete culori
Mere magnetice pentru fractii
Fotografiile corpului si hainelor
Abac cu bara
Secvente - ordine naturala
Motor cu ardere interna in patru timpi Benzina
Burete de sters marker
Inecuatii, sisteme, totalitati de inecuatii/Corpuri rotunde (duo)
Stativ din lemn pentru 12 eprubete
Motor electric, model asamblabil
Set tactil - Litere
Bare colorate pentru adunare si scadere pana la 10
Ciclul vietii la Broasca
Topologie
Set STEM - Robotelul Botley
Culturi - Jocul memoriei 





















Recenzii
There are no reviews yet