Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Istoria costumului. Epoca antică/Istoria uneltelor. Epoca antică (DUO)
Tabla magnetica cu cifre de la 1 la 100
Numaratoare
Ceasornic pentru elevi 11 cm
Burete de sters marker
Stampile din lemn - Motivationale
Piramida alimentatiei sanatoase
Set creativ pentru asamblare Masini Simple
Tava de disectie
Set dinamometre didactice
Bormasina Magica - Robotel verde
Analiza apei - Trusa cu reactivi
Echer Magnetic de 45° pentru tabla scolara
Topologie
Mulaj tors uman
Generator - motor de curent continuu si curent alternativ
Pizza fractiilor cu magneti
Termometru minim / maxim
Encefal -din 5 parti- cu detalii
Pachet Excelenta Matematica
Planificarea activitatilor zilnice
Asia. Harta politica
Joc levitatia magnetica 




















Recenzii
There are no reviews yet