Este vorba despre un material care poate fi folosit de un grup, in care pot participa simultan pana la 25 de elevi, in clasa si care are 2 nivele.
Continutul:
- 1 casuta si 4 animale de jucarie (catel, pisica, veverita si iepure)
- 25 de planse imprimate pe ambele fete
- 150 de jetoane
- 1 ghid pedagogic si de activitate
Obicetivul jocului este dezvolatarea orientarii in saptiu si laterale prin intermediul notiunilor de spatiu:
sus – jos, inauntru – afara, in fata – in spate, la stanga – la dreapta.
Este format din 2 jocuri care, bazandu-se pe realismul fotografiilor, folosesc aceleasi notiuni, dar pe doua nivele diferite: „In contrast” si „Orientarea in spatiu„.
In fiecare joc fiecare copil primeste o plansa cu 6 fotografii in care apar doua animale in diferite pozitii in raport cu o casuta, care este punctul de referinta. Iar profesoara are casuta si cele doua animale de jucarie, pe care le va aseza in diferite pozitii in raport cu casuta, astfel incat elevii sa o poata vede.
Pe masura ce profesoara schimba pozitia animalelor , elevii verifica daca pe plansa lor este reprezentata respectiva pozitie, in care caz vor marca pozitia de plansa cu un jeton.
Jocul se termina atunci cand unul dintre elevi reuseste sa completeze toate pozitiile care apar pe plansa lui.
In cazul jocului „In contrast” (cu marginea albastra) , se pune baza pe notiunile opuse: sus – jos, in fata – in spate, etc. , folosindu-se toate cele patru animale. In fiecare fotogragie apar doua dintre ele, in pozitii opuse.
Celalalt joc, „Orientarea in spatiu” (cu marginea rosie), combina aceste notiuni in toate felurile posibile iar in fiecare fotografie apar un catel si o pisica in diferite pozitii.
Recenzii
There are no reviews yet