Toţi jucătorii trebuie să ducă în siguranţă animalele la fermă înainte să vină lupul.
Reguli pentru joc:
1. Lipiţi cele cinci abţibilduri cu animale de fermă şi cu lupul pe zarul inclus. Lipiţi celelalte două abţibilduri cu lup pe ecare parte a căsuţei roşii.
2. Aşezaţi planşa cu faţa în sus pe masă şi aşezaţi cele 20 de cărţi cu animale de fermă lângă planşă, cu faţa în jos. Puneţi căsuţa lupului în prima casetă de pe planşă.
3. Daţi cu zarul pe rând: (Memorie) – Dacă zarul indică un animal de fermă, jucătorul trebuie să îi găsească perechea printre cărţile aşezate cu faţa în jos pe masă.
Dacă ghiceşte, poate să pună animalul găsit în fermă; dacă nu, cartea se aşază la loc, cu faţa în jos (încurajaţi toţi jucătorii să coopereze la găsirea perechii). – Dacă zarul indică lupul, căsuţa lupului se mută cu o căsuţă înainte.
4. Rezultate posibile: – Câştigă toţi jucătorii: atunci când toate animalele au fost duse în siguranţă la fermă înainte ca lupul să ajungă la linia de niş. – Pierd toţi jucătorii: atunci când lupul ajunge la linia de niş şi au mai rămas animale în afara fermei.
Conține: 1 tablă de joc (32 x 23cm); 20 de carduri (4,8 x 4,8 cm); 1 zar (3,5 cm); 1 suport pentru carduri.

Zaruri fractii
Magnet Potcoava gigantic
Trusa de bare colorate
Numaratoare cu 100 de bile RE-Wood®
Stativ eprubete - metal
Samba Xtreme – FIFA Quality Pro
Asculta si pune povestile in ordine
Literele alfabetului - set 40 de planse
Cercuri Magnetice cu fractii
Tulpina de monocotiledonate
Ciclul de viata al Viermelui de matase
Tabla magnetica cu cifre de la 1 la 100
Litere si cifre magnetice
Set de matematica pinguinii pe gheata
Suport pentru pipete din sticla
Spatula dubla din otel inoxidabil
Termometru de Clasa Gigant
Stampile din lemn - Motivationale
Ce au in comun 





















Recenzii
There are no reviews yet